Mila a Akčné ženy Ružový október

O klientovi

Mila je ikonický dezert, ktorý kombinuje jemný krém, krehké oblátky a lahodnú mliečnu čokoládu. Je obľúčenou pochúťkou slovenských žien. Symbolizuje pohodu a spoločné okamihy. Mila si zakladá na hodnotách, ktoré rezonujú s komunitou, akou sú Akčné ženy. Kampaň k ružovému októbru a prevencii rakoviny prsníka bola pre Milu dôležitým komunikačným momentom. 

Cieľ kampane

Zvýšiť povedomie o prevencii rakoviny prsníka cez príbehy žien spoločne s ikonickou značkou Mila. Podporiť komunikáciu aj na lokálne komunity (Košice, Banská Bystrica, Bratislava) prostredníctvom diskusie,  promo aktivít a kampane na sociálnych sieťach. 

Forma kampane

Podujatia v troch mestách:

    • Diskusia zameraná na zdravie a prevenciu žien cez inšpiratívny príbeh pacientky. K tomu Akčné ženy zorganizovali symbolické spojenie so združením Ružová stužka, ktoré ladilo so značkou nie len vizuálne, ale najmä obsahovo a hodnotovo. V neposlednom rade prepojenie s lokálnymi komunitami – na podujatí Trh kože. Oslovenie tisícov účastníkov na miestach konania. 

      

PR kampaň a mediálna podpora:

    • Reportáže a články o podujatí Trh kože v hlavných lokálnych aj celonárodných médiách. Propagácia spoločnej kampane cez sociálne siete Akčných žien a partnerov. Recyklácia videa zo samotnej diskusie na youtube kanáli Akčných žien a rovnako značky Mila.

Zapojenie značky Mila:

  • Formou: Brandingu na podujatiach, stánok s prevenčnými aktivitami spolu s Ružovou stužkou,  produktovo – sampling Mila keksíkov. Vizibilita cez spoločné vizuály s Ružovým októbrom.


Výsledky kampane

  • Dosah na účastníkov:

    • Podujatia prilákali viac ako tisíc účastníčok z daných miest. Brandová kampaň dosiahla vysoké čísla vďaka silnému mediálnemu dosahu samotnej synergii s  podujatím Trh kože. Rovnako zvýšila povedomie o aktivitách spojených s prevenciou.

Hodnotenie a prínosy

  • Pre značku Mila:

    • Posilnenie pozitívneho povedomia o značke a spojenia s podporou témy prevencie rakoviny prsníka. 

    • Priama interakcia s cieľovou skupinou v troch mestách.

  • Pre verejnosť:

    • Zvýšenie povedomia o prevencii rakoviny prsníka vďaka značke Mila.

    • Zapojenie žien do diskusií a vytváranie priestoru na vzájomnú podporu.


Spolupráca medzi značkou Mila, Akčnými ženami a Trhom kože v rámci Ružového októbra bola príkladom toho, ako môže značka podporiť hodnotné témy a zároveň efektívne komunikovať svoje posolstvo. Táto kampaň ukázala silu synergie medzi značkou, komunitou a podporou dôležitej témy. 

+421 904 853 249
obchod@akcnezeny.sk
Šafárikova trieda 288/13,
040 11 Košice 11 

Nezmeškajte akčné novinky