Akčný kalendár mal na Instagrame obrovský úspech
O klientovi
Akčný adventný kalendár tvorilo až 10 klientov:
- Mikuš Diamonds
- Rhinohorn
- CCC
- Pucle
- Japitex
- Annemarie Borlind
- Kid Genius
- Dajana Rodriguez
- Mark face and body
- Ariete


Cieľ kampane
Cieľom mediálnej kampane „Adventný kalendár“ bolo predstaviť jednotlivých klientov a ich produkty. Zároveň zvýšiť dosahy na ich sociálnych sieťach a skrášliť Vianoce našim čitateľkám. Cieľovou skupinou boli ženy vo veku 25 až 45 rokov.



Forma kampane
Každý utorok a štvrtok od 20. novembra až do 23. decembra na našom Instagrame Akčné ženy vyšla jedna súťaž v rámci adventného kalendára. V každej súťaži sme zároveň ako spolupracovníka označili náš Instagram „Akčné mamy“ a klienta, ktorý dal do súťaže svoj produkt, aby sme ešte viac zvýšili dosah súťaže na sociálnej sieti Instagram.
V ten istý deň ako bola publikovaná súťaž sme uverejnili aj natívnu reklamu na našom webe – článok o klientovi alebo rozhovor priamo s ním. Vďaka tomu sme ešte viac zvýšili mediálnych dosah kampane.
Počas doby, kým súťaž prebiehala, na našom Instagrame boli zverejnené reels s týmito produktami od našich ambasádoriek a zároveň aj množstvo stories, ktoré zvyšovali dosah súťaže.
Výsledky kampane
Dosah na IG:
Dosah takmer 70 000
Zároveň obrovské množstvo zdieľaní, komentárov, stories, postov, reels, lajkov a uložení od súťažiacich, ale aj našich ambasádoriek.
Čítanosť: 5 000 RU




+421 904 853 249
obchod@akcnezeny.sk
Šafárikova trieda 288/13,
040 11 Košice 11