DEDO LES je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa zameriava na výrobu oblečenia s originálnym veselým motívom. Na svoje konto si už pripísali mnohé ocenenia, ako napríklad Trend Shop 2021, Forbes 30pod30 2017 a cenu za najefektívnejšiu marketingovú kampaň Zlatá Effie 2021.
Cieľ kampane
Cieľom natívneho článku v spolupráci s DEDOLES bolo inšpirovať čitateľky k novoročným zdravým návykom a veselým nákupom s Dedoles. Cieľovú skupinu tvorili naše čitateľky Akčných žien.
Forma kampane
Natívny obsah je základným stavebným pilierom, ako inšpirovať čitateľa k nákupu. Dedoles inšpiruje veselou formou celé Slovensko a naše čitateľky oslovil natívnym článkom v podobe novoročných tipov, ako sa dostať v Novom roku opäť do formy a cítiť sa skvelo. V článku sme sa zamerali na konkrétne tipy ako vylepšiť svoju postavu. Prirodzené napojenie na konkrétne produkty inšpirovalo k preklikom na stránku eshopu. Opäť sme tak dokázali, že rozdiel medzi redakčným a reklamným obsahom je symbolický, vďaka čomu je reklamná kampaň vždy efektívnejšia.