LIVE pečenie s mužom
v zástere si pozrelo viac ako 20 000 žien

O klientovi

Tesco pôsobí na Slovenskom trhu od roku 1996 a svoje pobočky má v každom regióne. Slogan spoločnosti je „Radosť z dobrých vecí“. Značka Tesco je každému dobre známa, nie každý však už vyskúšal obľúbené online nákupy. V Eshope Tesco Online nákupy si zákazníci môžu objednať a nechať doručiť potraviny až do domu. Reťazec tiež predstavil aplikáciu Tesco Online nákupy, v ktorej zákazníci môžu nakupovať z mobilného telefónu.  

Kampane Tesco patria v našich magazínoch pre aktívne ženy medzi najobľúbenejšie. Či už ide o komunikáciu noviniek prostredníctvom článkov alebo súťaže. Tentoraz šlo Tesco s nami do netradičnej spolupráce formou predvianočných LIVE vysielaní, v ktorých sme odkomunikovali všetky benefity online nákupov, ktoré sú výhodné najmä pred Vianocami, keď sú obchody všade preplnené. Na Live vysielania nadväzovali aj súťaže o Tesco poukážky, vďaka ktorým si to naše čitateľky mohli rovno otestovať v praxi.  

Cieľ kampane

Inšpirácia k online nákupom v TESCO v predvianočnom období netradičnou formou.

Forma kampane

Recepty s Mužom v zástere sú v magazíne Svet ženy obľúbeným formátom pre všetky čitateľky. Formu LIVE vysielania na sociálnej sieti Facebook sme zrealizovali pred Vianocami hneď v sérii troch LIVE vysielaní, v ktorých sme prepájali komunity čitateliek magazínu SVET ŽENY a nášho obľúbeného influencera “Muža v zástere” , ktorý pripravuje pre náš magazín recepty na želanie čitateliek. Doterajšiu spoluprácu sme posunuli o level vyššie, články sme napojili na LIVE a priniesli sme nášmu publiku živý formát vysielaný na troch kanáloch súčasne.  

Prostredníctvom LIVE vysielaní sme ešte bližšie k našej komunite. Tento živý formát umožňuje zapájať sa v reálnom čase komentármi a tak sme v interakcii s čitateľmi, čo je skvelá príležitosť na spoločné formovanie obsahu. Promptne reagovať – vytvárať a posilňovať vzťah: tvorca – follower. 

Zároveň si myslíme, že formát LIVE vysielania je skvelou príležitosťou pre klienta prezentovať sa a využívať tento natívny formát podobne ako je to zaužívané v prípade natívnych článkov. Počas vysielania prirodzene odporúčame produkty, ktoré v priamom prenose testujeme. Vytvárame priestor na tzv. product placement.  

Aké sú štatistiky z vysielaní na Facebook kanáloch? Vianočné pečenie s Majom LIVE si pozrelo:  

  • Na Facebook kanáli „Svet ženy“ spolu viac ako 5500 pozretí;  

  • Na Facebook kanáli „Muž v zástere“: 18 000 pozretí 

Dĺžka trvania LIVE: cca 40 minút 

Kampaň zahŕňala aj následnú interakciu formou súťaže, ktorá mala dosah na 30 000 sledovateľov a ďalšiu podporu formou príspevkoch na sociálnych sieťach, ktoré vzhliadli tisícky sledovateľov. 

+421 904 853 249
obchod@akcnezeny.sk
Šafárikova trieda 288/13,
040 11 Košice 11 

Nezmeškajte akčné novinky