„Odporučila by som BoraTree každému, kto chce podporiť svoje telo, myseľ a má rád sám seba,“ hovorí testerka

O klientovi

BoraTree je slovenská spoločnosť so sídlom v Nitre vyrábajúca prémiové produkty zložené z certifikovaných zložiek v BIO kvalite. Výroba ich superfoods produktov prebieha v Holandsku a Rakúsku v súlade s najvyššími štandardami kvality. Jednotlivé ingrediencie použité v produktoch BoraTree pochádzajú z ich prirodzeného prostredia akými sú Brazília, Amazónia, horské tundry ale aj európske polia.  

Produkty Bio bora Revive, Bio bora Refresh a Bio bora Recover Protein, každý v hodnote približne 50€, otestovalo spolu 15 testeriek.  

Cieľ kampane

Cieľom mediálnej kampane bolo priblížiť čitateľkám magazínu Akčné ženy, ale aj širokej verejnosti, novinku na trhu – produkty BoraTree. Cieľovú skupinu tvorili aktívne ženy a športovkyne vyznávajúce hodnoty zdravého životného štýlu. Výzva na testovanie bola publikovaná v magazíne Akčné ženy. 

Forma kampane

Dbali sme na to, aby ženy, ktoré sme do testovania vybrali, mali aktívny účet na sociálnych sieťach, kde prezentovali svoj zdravý životný štýl. Väčšinou išlo o aktívne športujúce ženy v produktívnom veku. Obsah ich účtov na sociálnych sieťach sa zaoberal zdravým stravovaním a rôznymi druhmi športu. Prostredníctvom odporúčania na svojich sociálnych sieťach ženy posunuli odporúčanie na jeden z vybraných produktov BoraTree celej skupine svojich sledovateľov. Výsledkom testovania tak boli autentické fotografie a skúsenosti reálnych žien. Kampaň bola mimoriadne virálne úspešná a tak posunula na našom trhu ďalej nielen povedomie o značke, ale aj a samotných produktoch.  

Článok mal veľký úspech medzi našimi čitateľkami a rovnako sledovateľkami na sociálnej sieti Facebook. 

Recenzie testeriek 

„Ja som produkt používala najmä do kaší  – ovsenej, pšenovej, špaldovej,“ prezrádza o produkte Bio bora Refresh jedna z testeriek, Ľubomíra. „Ale aj do pečenia. Lievance mali po pridaní tohto produktu skvelú chuť. No a vyskúšala som aj sladké zdravé koláčiky, tie boli tiež lahodné,“ hodnotí svoju skúsenosť akčná Ľubomíra. 

Ohlas klienta 

Klient zhodnotil kampaň ako interaktívny, zaujímavý a najmä úspešný spôsob marketingovej komunikácie. Ďakoval tímu Akčné ženy za celý proces spolupráce v priebehu celého testovania.  

Čítanosť: 3021 RU na webe 

Dosah na Facebooku: viac ako 25 000, 

255 likes, kopec komentárov a zdieľaní 

 

+421 904 853 249
obchod@akcnezeny.sk
Šafárikova trieda 288/13,
040 11 Košice 11 

Nezmeškajte akčné novinky